Kup 5L oleju Ravenol MTF-2 w cenie 4L. Wybierz jeden z dwóch wariantów zakupowych.
RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o niskiej lepkości opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi, dzięki czemu jego właściwości przewyższają aktualne wymagania dla produktu tej klasy. Nadaje się znakomicie do zastosowania w warunkach bardzo wysokich obciążeń mechanicznych i termicznych olejów do przekładni mechanicznych, również przy najdłuższych okresach wymiany oleju.
AC Delco 10-4033, BMW 23 00 7 533 513, MTF LT-2, BMW 83 22 0 309 031 MTF LT-1, BMW 23 00 1 434 404 MTF LT-1; FIAT 9.55550-MZ2, F178.B06, 14621616; FORD WSS-M2C200-D2, WSSM2C200-C3, 1547953, 1382914; General Motors 1940711, 88861800, 88861801; Honda 08261-99964 Genuine MTF Fluid, 08798-9031 MTF7289; Hyundai 02200-00130 TOD; Land Rover STC 9157, TYK500030, STC 9158; MB 235.10; Mitsubishi 3005401; MTF-94 Fluid dla Land Rover; MG oraz Mini Cooper; Nissan 999MP-MTF20P, KE91699932R; Peugeot 9730A2; Subaru K0321-F0090; TOYOTA 08885-00705; VOLVO 1161681, 1161745;
VW/AUDI G 052 911 A2, G 055 538 A2 dla ZF 6S450 Amarok 0C; Toyota MTF XT4447 M+, MTF ETL8997B, MTF 97309, PSA B712330, Audi G 052 532, Audi G055532
WŁAŚCIWOŚCI:
*EP (extreme pressure) są to specjalne dodatki do oleju które nie dopuszczają do tzw. tarcia półsuchego. Przy dużych obciążeniach współpracujących elementów gdy olej jest fizycznie wyciskany dużymi siłami spomiędzy np. współpracujących zębów przekładni czy bieżni łożyska, dodatki te wchodzą w reakcję z podłożem metalicznym redukując siły tarcia. Są szczególnie aktywne w wysokich temperaturach, które występują właśnie w miejscach gdzie dochodzi do osłabienia filmu olejowego i zwiększonego tarcia.